FAQ

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Meer weten?
Neem dan contact met ons op.

Antwoorden op de meest gestelde vragen

Ik ben uitgenodigd voor een interview, wat kan ik verwachten?

Onze interviews vinden plaats op ons hoofdkantoor in Amersfoort of via Skype. Na ontvangst van je sollicitatie nemen wij zo snel mogelijk contact met je op (binnen 5 werkdagen). We nodigen je uit om zelf een datum en tijd in te boeken in onze interview agenda. Je mag dus zelf kiezen wanneer je op gesprek wil komen. Dit kan in je account, die je aanmaakt aan het begin van je sollicitatie. Het interview duurt ongeveer een half uur waarbij we dieper in gaan op jouw cv en ervaringen en uiteraard de functie.

Terug naar boven »

Ik wil mijn interview verplaatsen/afzeggen, hoe kan ik dat doen?

Als je al een interview ingeplant hebt (door in te loggen in je account), kan je je interview verplaatsen of afzeggen. Klik in je account op “Interviews”. Als je een nieuwe afspraak wil maken, kies “Reschedule” en dan een nieuwe tijdstip. Als je het gesprek wil afzeggen, kies “Cancel interview”.

Terug naar boven »

Ik ben mijn login kwijt, wat moet ik doen?

Ga naar https://www.networxrecruitment.com/OneAccount/account/Login en kies “Forgot Password”. Je krijgt dan een nieuw wachtwoord toegestuurd.

Terug naar boven »

Waar zal ik verblijven als ik voor jullie werkzaam ben?

Gedurende de periode dat je voor ons werkt, woon en werk je op dezelfde camping. Heel soms woon je op een aparte camping voor medewerkers vlak naast de camping waar je werkt. Je verblijft in een bungalowtent en soms in een stacaravan, die te vergelijken is met de accommodatie van de Eurocamp & Al Fresco gasten. Je accommodatie deel je met een collega. Op de camping moet je zelf je eten en drinken verzorgen, hetgeen vaak in teamverband gebeurt. Boodschappen worden meestal gezamenlijk ingekocht, ook wordt er veelal gezamenlijk gekookt en gegeten.

Terug naar boven »


Werk ik altijd in teamverband?

Je werkt altijd in teamverband, de grootte van het team kan echter uiteen lopen van 3 (de kleinere campings) tot 15 medewerkers. Op alle campings is een leidinggevende aanwezig. Een Campingmedewerker in Charge, een Team Leader of een Site Manager draagt de eindverantwoording en geeft leiding aan het team. Let wel, solliciteer je voor de functie van single campingmedewerker dan werk je wel alleen.

Terug naar boven »


Is er ondersteuning op de camping?

Je staat er nooit alleen voor. Met vragen of problemen kun je altijd terecht bij je leidinggevende op de camping. Tevens valt ook iedere camping weer binnen een bepaalde regio, waarover een ‘Area Manager’ de eindverantwoording heeft.

Terug naar boven »


Kan ik samenwerken met een vriend(in) of partner?

Op een aantal van onze (kleinere) campings is het mogelijk om met z’n tweeën (samen met je partner, of een goede vriend of vriendin) aan de slag te gaan. Omdat je samen de eindverantwoording op de camping draagt moet je hiervoor minimaal 25 jaar of ouder zijn en het gehele seizoen (van april tot begin oktober) beschikbaar. Je zult dan aanspraak moeten doen op de functie ‘Koppel Campingmedewerker’. Voor onze andere functies is de kans erg klein dat het mogelijk is om samen met een vriend/vriendin op eenzelfde camping te werken.

Terug naar boven »


Moet ik een bepaalde periode beschikbaar zijn?

Om jou te plaatsen op een van onze campings is het belangrijk dat jouw beschikbaarheid past met onze openingstijden. Je kan een hele seizoen bij Eurocamp/ Al Fresco komen werken of een half seizoen. Een half seizoen is mogelijk in de periode vanaf april tot ongeveer 15 juli (+/- 5 dagen) of vanaf 15 juli tot 15 september (+/- 5 dagen). De eerste periode noemen wij voorseizoen, de tweede periode tijdens de vakantietijd heet het hoogseizoen. Als je ongeveer 2 maanden beschikbaar bent kunnen we samen met jou overleggen of we een plekje voor je hebben en waar je geplaatst kan worden, bijvoorbeeld als extra ondersteuning. Hou ermee rekening dat sollicitanten met een geschiktere beschikbaarheid de voorkeur hebben.

Terug naar boven »

Wat is de minimale leeftijd?

Je moet minimaal 18 jaar zijn om bij ons te kunnen werken/stage te lopen.

Terug naar boven »

Krijg ik een Eurocamp & Al Fresco training? En, hoe reis ik naar de camping?

Voor welke functie je ook geselecteerd wordt, je ontvangt altijd een training van ons. Eurocamp & Al Fresco hebben teams van enthousiaste en professionele trainers die er voor zorgen dat je voorbereidt bent op de verschillende aspecten van het werk. Afhankelijk van je functie vindt de training plaats op de camping of voordat je naar de camping gaat (in Nederland of Engeland).

De reis naar het gebied en de camping zal door ons kantoor in Amersfoort geregeld worden en zal per vliegtuig, trein of bus zijn.

Terug naar boven »


Hoe ben ik verzekerd?

Gedurende de periode dat je voor ons werkt moet je je eigen Nederlandse ziektekostenverzekering aanhouden. Wel is het handig als je (ruim) voor vertrek naar het buitenland een ‘European Health Insurance Card’ (EHIC) aanvraagt. Deze kun je aanvragen via je eigen zorgverzekeraar of via www.ehic.nl.

Het is mogelijk om via ons een reis- en bagageverzekering af te sluiten, de kosten worden dan ingehouden op je eerst te ontvangen salaris. Je kan er ook voor kiezen de verzekering elders af te sluiten. Let wel, je bent zelf verantwoordelijk voor het hebben van een reis- en bagageverzekering.

Terug naar boven »


Kan ik kiezen voor een bepaald land, regio of camping?

Je kunt een voorkeur opgeven voor een land of een bepaalde regio maar definitieve plaatsing kunnen wij je helaas niet garanderen. Bij de plaatsing naar land, regio of camping spelen meerdere factoren een rol. Zo wordt er bijvoorbeeld gekeken naar je talenkennis, maar ook naar de periode die je beschikbaar bent. Wij proberen echter zoveel mogelijk aan je voorkeur tegemoet te komen.

Terug naar boven »


Is het ook mogelijk om stage te lopen bij Eurocamp/Al Fresco?

Ja dat kan, kijk voor meer informatie op www.istage.nl.

Terug naar boven »


Ik sta op de reservelijst, wat houdt dit in?

Onze reserves worden benaderd in het geval er een medewerker voor- of tijdens het seizoen uitvalt. Indien je dan al op gesprek bent geweest zal je rechtstreeks de baan aangeboden krijgen. Het staan op de reservelijst biedt geen zekerheid op een baan, maar wel een goede kans dat je toch de mogelijkheid krijgt om aan de slag te gaan voor Eurocamp/Al Fresco.

Terug naar boven »


Wat gebeurd er als ik aangenomen ben?

Nadat je op gesprek was en we je de baan aangeboden hebben, ga je door naar onze on-boarding proces. Op jouw account vind je (links onder) een button naar de on-boarding platform. Daar vind je extra informatie en vragen we je aanvullende gegevens in te vullen en je getekende contract te uploaden.

Terug naar boven »

JOIN OUR TEAM